HTML

Ajnánlom

Angol Ingatlan

Mindent az angol ingatlanokról

Látogatók

Locations of visitors to this page
Online látogatók:

Friss topikok

Archívum

Címkék

2011.03.06. 01:48 Vektorigo

Ingatlan Szerelem

Régóta foglalkoztanak az ingatlanok. Emlékszem, amikor 5 évesen apukám kivitt az építkezésünkre és a téglafalak között meg az állványok alatt mámorosan szívtam be a malter illatát. A betonkeverő hangja, a lapát sercegése amikor a sóderbe hatol, a szétszórt szerszámok és a megannyi anyag az újjonan épülő ház körül teljesen elvarázsoltak. Ezek az első emlékeim az ingatlanról és talán ekkor estem hosszantartó szerelmbe.

Első ingatlanunk

Első Szerelem: saját építésű ingatlanunk Bp-en 1984-ben

 

Szerencsére édesapám sok házat épített és gyakran kivitt magával az építkezésekre. Eleinte jókat játszottam és homokoztam, amíg apu építkezett, később már tevékenyebben is részt vettem. 30 éves koromig összesen 12 házat épített 29 lakással és több mint egy tucat üzlethelységet épített ki vagy alakított át, többek között a Sugárban, Camponában, Duna Plázában, Pólusban és végül, de nem utolsó sorban a Westendben. Jelen voltam szinte az összes születésénél és mindig csodálattal adóztam apám tehetségének ahogy a 4 falból egy csodálatos szobát, konyhát, fürdőt vagy épp egy üzletet varázsol. A mai napig ámulatba ejtenek az ingatlanok és élvezettel nézem az átalakításokat amiket egy-egy lakáson vagy házon el tudnak végezni.

A technikai megvalósításokon és a műszaki bravúrokon túl, nem hagyom figyelmen kívül az ingatlanokban rejlő befektetési lehetőségeket sem. Erre később ébrettem ugyan rá, de talán még mindig nem volt késő. Buzgóságomban elolvastam szinte az összes magyar nyelvű ingatlanbefektetői könyvet és elvégeztem jópár ingatlanos tanfolyamot (ebből sincs sok) Magyarországon. 2008 novemberében Budapesten vásároltam meg első saját ingatlan befektetésemet, melyet jelenleg is bérbeadok és Angliából kontrolálok.

Amióta Angliában vagyok, folyamatosan figyelem a londoni lakásokkal, ingatlanokkal történő eseményeket. Nem tudok megállás nélkül elmenni egy ingatlaniroda kirakata előtt - pedig itt elég sok van. Mindig megnézem a kínálatot, ha ingyenes újság áll a bejárat mellett, azt szinte mindig felkapom. A napilapokban külön Property (ingatlan) melléklet van és bőséges információkkal szolgálnak mindenféle statisztikákról. Elolvasom az érdekes cikkeket, gyakran keresgélek a környékünkön eladó lakásokat. Nézem a hitelfelvételi lehetőségeket és követem az aktuális bérleti díjakat. 

Szándékaim szerint nagyon sok mindent be fogok mutatni itt a blogon az angol ingatlanokról, lehetőségekről, szabályokról, piacokról és mindenről, ami csak Angliában az ingatlanokkal szóba jöhet.

Szólj hozzá!

Címkék: ingatlan london angol


A bejegyzés trackback címe:

https://angolingatlan.blog.hu/api/trackback/id/tr492714111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása